logo
امروز : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۳۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
داور بین‌المللی والیبال‌نشسته:

رقابت‌های آسیایی والیبال‌نشسته را قضاوت خواهم کرد

رقابت‌های-آسیایی-والیبال‌نشسته-را-قضاوت-خواهم-کرد-
داور بین‌المللی والیبال نشسته با اشاره به اینکه در رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال‌نشسته آسیا قضاوت خواهم کرد، گفت: بازیکنانی که در لیگ‌های برتر کشور خود حضور داشته و مقام اول تا سوم را کسب کردند، در قالب باشگاه در سطح آسیا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رقیه مصطفوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه از سال 2018 داور بین‌المللی هستم و نزدیک به 15 سال است که والیبال‌نشسته را قضاوت می‌کنم، گفت: امشب نیز به‌همراه دیگر داوران ایرانی عازم کشور چین خواهیم شد، مسابقات در شهر هانگژو برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با حضور سه داور بین‌المللی زن، تیم 6 نفره داوری ایران متشکل از پنج داور بین‌المللی و یک داور ملی، راهی کشور چین می‌شوند تا در مسابقات بین‌المللی قضاوت کنند.

داور بین‌المللی والیبال‌نشسته با اشاره به اینکه در رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال‌نشسته آسیا به قضاوت خواهیم پرداخت، عنوان کرد: بازیکنانی که در لیگ‌های برتر کشور خود حضور داشته و مقام اول تا سوم را کسب کردند، در قالب باشگاه در سطح آسیا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: از ایران هم تیم بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به این مسابقات اعزام می‌شوند. پس از برگزاری این رقابت‌ها دهم آبان ماه به کشور ایران باز خواهیم گشت.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر